Termeni și condiții

ModusLink Corporation și filialele sale (denumite împreună „ModusLink” „noi”) furnizează servicii globale de comerț electronic unui anumit furnizor sau producător („Furnizorul”). ModusLink a încheiat un contract cu Furnizorul pentru a pune la dispoziția cumpărătorilor, cum sunteți dumneavoastră, produsele Furnizorului („Produsele”) în vederea livrării internaționale prin intermediul rețelei ModusLink.

ModusLink operează prezentul magazin online (denumit în continuare „Site-ul”) și își vinde produsele în cadrul prezentului Site în numele Furnizorului - Robert Bosch SRL (căruia ModusLink își oferă serviciile). În acest caz, entitatea menționată pe factură este următoarea:

ModusLink B.V. („ModusLink”) care acționează în numele Furnizorului: Robert Bosch SRL, o societate cu răspundere limitată înregistrată în România, cu sediul social în România, București, Sector 1, strada Horia Măcelariu nr. 30-34, număr TVA/fiscal RO5541546/ J40/7601/1994, adresa de e-mail shop@ro.bosch.com, număr de telefon +40214057652 („Furnizorul”).

Dumneavoastră încheiați un contract cu ModusLink B.V., CIF RO36908287, cu sediul în Smakterweg 100, 5804 AM, Venray, LIMBURG, Țările de Jos.

Vizitând prezentul magazin online de pe Site, secțiunea Checkout și plasând o comandă pentru achiziționarea de mărfuri de la ModusLink, care acționează în numele Furnizorului, sunteți de acord ca o astfel de comandă pentru o achiziție (o „Achiziție”) să fie supusă termenilor și condițiilor stabilite în prezentul document („Termenii”), inclusiv acelor termeni și condiții și politici la care se face referire în acești Termeni. Acești Termeni sunt încheiați pe o perioadă nedeterminată și pot fi modificați de ModusLink în orice moment, la discreția noastră exclusivă, însă astfel de modificări vor afecta doar comenzile efectuate după data modificării. Orice modificări ale acestor Termeni vor fi publicate pe Site și vor intra în vigoare de la „Data Ultimei Actualizări” la care se face referire pe acest Site. Ar trebui să consultați acești Termeni înainte de a cumpăra orice Produse disponibile prin intermediul acestui Site. Continuarea folosirii secțiunii noastre de Checkout după „Data Ultimei Actualizări” va constitui acceptarea și acordul dumneavoastră cu privire la aceste modificări.

În ceea ce privește Achizițiile efectuate de dumneavoastră prin intermediul Site-ului, noi (ModusLink și Furnizorul, după caz) vom comunica de regulă cu dumneavoastră prin e-mail, folosind adresa de e-mail pe care ne-ați furnizat-o atunci când ați plasat o comandă sau ați comunicat în alt mod cu noi.

  1. Acceptarea și Anularea Comenzilor.
    • Sunteți de acord că comanda dumneavoastră constituie o ofertă de cumpărare, în conformitate cu acești Termeni, a tuturor Produselor enumerate în comanda dumneavoastră. Toate comenzile trebuie să fie acceptate de către noi, altfel nu vom fi obligați să vindem Produsele către dumneavoastră. Putem alege să nu acceptăm comenzi la discreția noastră exclusivă, din motive justificate în mod obiectiv. De exemplu (dar fără a ne limita la), pot exista erori de stabilire a prețurilor care sunt în afara controlului nostru, comenzi neobișnuite sau comenzi pe care le suspectăm că nu sunt plasate cu bună - credință.
    • În cazul în care comanda dumneavoastră nu este acceptată, vă vom informa prin e-mail și, în cazul în care ați efectuat deja o plată, vi se va rambursa integral orice sumă plătită către noi pentru comanda respectivă. Un contract de vânzare de Produse între dumneavoastră și noi, care va fi guvernat de acești Termeni, va fi încheiat numai atunci când vă trimitem un e-mail prin care vă confirmăm că Produsul (Produsele) este (sunt) disponibil(e) în totalitate sau parțial. În acest scop, vom folosi adresa de e-mail pe care ne-ați furnizat-o odată cu comanda dumneavoastră. În e-mailul de confirmare a comenzii veți primi un link către acești Termeni. Vă recomandăm să descărcați, să salvați și/sau să imprimați o copie a confirmării comenzii dumneavoastră și a acestor Termeni pentru a avea o dovadă proprie.
    • Pentru a plasa o comandă pe Site, trebuie să aveți cel puțin 18 ani și să aveți capacitatea legală de a încheia contracte cu caracter obligatoriu. Prin acceptarea acestor Termeni și prin plasarea unei comenzi, declarați că aveți cel puțin 18 ani. Acest Site nu este destinat minorilor cu vârsta sub 18 ani.
    • Prin transmiterea comenzii, vă exprimați acordul de a primi facturile în format electronic prin adăugarea acestora de către noi în contul dumneavoastră sau prin intermediul poștei electronice, la adresa de e-mail menționată în comanda/contul dumneavoastră.
    • Trebuie să adăugați Produsul (Produsele) pe care doriți să îl (le) cumpărați în coșul de cumpărături. Înainte de a plasa comanda, la pagina de Checkout veți avea posibilitatea de a revizui comanda, de a citi și de a accepta acești Termeni, de a verifica detaliile comenzii dumneavoastră, cum ar fi prețul total al comenzii și informațiile pe care le-ați furnizat, precum și de a corecta eventualele erori înainte de a confirma comanda.
    • Atunci când plasați o comandă pe Site, vă puteți înregistra și crea un cont gratuit, completând toate câmpurile existente și obligatorii din formularul de pe Site, facilitând astfel continuarea plasării comenzilor și urmărirea stadiului acestora. Utilizând contul atunci când plasați o comandă, va fi mai ușor să plasați o comandă, deoarece informațiile necesare pot fi preluate din datele existente în cont, în măsura în care acestea au fost furnizate anterior.
    • Cu toate acestea, crearea unui cont nu este obligatorie pentru plasarea unei comenzi. Puteți plasa comenzi fără a crea un cont, dar datele necesare trebuie introduse pe Site la fiecare comandă.
  2. Prețuri și Condiții de Plată.
    • Toate prețurile, reducerile și promoțiile afișate pe acest Site pot fi modificate fără notificare prealabilă. Prețul perceput pentru un produs sau un serviciu va fi prețul anunțat pe acest Site în momentul în care se plasează comanda, sub rezerva termenilor oricăror promoții sau reduceri care pot fi aplicabile. Majorările de preț se vor aplica numai comenzilor plasate după momentul majorării. Prețurile afișate pot include sau nu taxele de expediere și de manipulare și taxele impuse de o țară de destinație. Toate taxele și costurile vor fi adăugate la prețul total și vor fi detaliate și afișate în coșul de cumpărături de pe Site înainte de Checkout și în e-mailul de confirmare a comenzii. Ne străduim să afișăm informații exacte privind prețurile, însă, ocazional, pot exista erori tipografice, inexactități sau omisiuni involuntare legate de prețuri și disponibilitate, din motive independente de voința noastră. Ne rezervăm dreptul de a corecta orice eroare, inexactitate sau omisiune în orice moment și de a anula orice comandă care rezultă în urma unor astfel de situații. Cu toate acestea, vă asigurăm că încercăm să limităm pe cât posibil astfel de situații.
    • Condițiile de plată rămân la discreția noastră exclusivă, iar metodele de plată disponibile sunt cele afișate pe Site la Checkout. Acceptăm CARDURI DE CREDIT APROBATE (așa cum sunt enumerate la Checkout pe Site), ȘI ALTE METODE DE PLATĂ care pot fi comunicate ulterior, pentru toate Achizițiile. Atunci când folosiți cardul de credit, declarați și garantați că (i) informațiile despre cardul de credit pe care ni le furnizați sunt adevărate, corecte și complete, (ii) sunteți autorizat în mod corespunzător să folosiți un astfel de card de credit pentru achiziție, (iii) taxele suportate de dumneavoastră vor fi onorate de către societatea emitentă a cardului de credit și (iv) veți plăti taxele suportate de dumneavoastră la prețurile afișate.
  3. Expedieri; Livrare; Drept de Proprietate.
    • Vom asigura expedierea Produselor către dumneavoastră pe teritoriul României la adresa pe care ne-ați furnizat-o. Vă rugăm să verificați pagina fiecărui produs în parte pentru opțiuni de livrare specifice. Veți plăti toate taxele de expediere și manipulare, cu excepția cazului în care se specifică altfel în confirmarea comenzii. Trebuie să verificați și să vă asigurați că adresa de livrare este corectă înainte de a plasa comanda, deoarece nu veți putea să vă schimbați adresa înainte de expedierea comenzii.
    • Dreptul de proprietate asupra unui Produs se va transfera de la ModusLink către dumneavoastră. Furnizorul va acționa în calitate de agent de expediere și va facilita livrarea Produsului către dumneavoastră, iar dreptul de proprietate asupra Produsului respectiv se va transfera de la ModusLink către dumneavoastră în momentul expedierii de la sediul Furnizorului, cu condiția să fi primit plata dumneavoastră integrală. Furnizorul poate utiliza un furnizor de servicii de curierat pentru a expedia Produsul (Produsele). În timpul perioadelor normale de vânzare, termenul de livrare este între 1-3 zile lucrătoare de la data la care comanda este confirmată de noi. Se pot aplica termene de livrare specifice diferite, în timpul unor campanii specifice sau în alte perioade de vânzare. Termenele de expediere și livrare sunt doar estimative și nu pot fi garantate. Nu suntem răspunzători pentru întârzierile în expedieri. În cazul în care nu vă putem livra comanda în perioada specificată în confirmarea comenzii, vă vom informa cât mai curând posibil și vă vom livra comanda într-o perioadă de timp rezonabilă, astfel cum v-a fost comunicată. În orice caz, livrarea va avea loc în termen de 30 de zile de la data la care v-am trimis e-mailul de confirmare a comenzii.
    • Riscul de pierdere sau de deteriorare ne aparține până când bunurile sunt acceptate de dumneavoastră la adresa de destinație. După ce Produsele sunt primite de către dumneavoastră, acest risc va fi transferat către dumneavoastră.
    • În cazul unei returnări autorizate, dacă și în cazul în care un Produs este expediat înapoi la o unitate locală desemnată în politica de retur disponibilă pe Site, dreptul de proprietate și riscul de pierdere pentru Produs se vor transfera de la dumneavoastră la Furnizor după ce Produsul pentru care Furnizorul a autorizat returnarea a ajuns la unitatea locală, sau după ce a fost predat furnizorului de servicii de curierat desemnat de Furnizor.
    • Toate Produsele vândute pe Site de către ModusLink în numele Robert Bosch SRL beneficiază de condițiile de garanție ale Furnizorului în conformitate cu legislația în vigoare și cu politicile comerciale ale producătorilor. Produsele sunt noi, în ambalajul original, iar dumneavoastră veți primi un certificat de garanție. Certificatul de garanție va conține toate datele centrului de service care asigură reparațiile în perioada de garanție pentru fiecare Produs care beneficiază de garanție. Garanția este oferită de către service-ul autorizat menționat pe certificatul de garanție aferent Produselor sau de către Robert Bosch SRL.
  4. Retururi și Rambursări.
    • Orice solicitări, întrebări sau comentarii cu privire la Produsul pe care l-ați achiziționat - inclusiv retururi și rambursări – vor fi adresate Furnizorului. Furnizorul se va coordona cu noi, după cum este necesar, pentru a răspunde solicitărilor dumneavoastră. Politica de Retur publicată de Furnizor este disponibilă pe Site și se va aplica pentru toate comenzile și va face parte integrantă din acești Termeni („Politica de Retur”). Luați la cunoștință și sunteți de acord că pentru nicio rambursare nu veți primi nicio dobândă pentru sumele plătite. Nicio prevedere din prezentul document nu aduce atingere drepturilor dumneavoastră în temeiul Directivei UE privind Drepturile Consumatorilor, așa cum a fost implementată în legislația românească.
    • Pentru retururile permise, ModusLink vă va rambursa toate plățile primite de la dumneavoastră pentru Produsul achiziționat (inclusiv TVA și/sau alte taxe), în conformitate cu Politica de Retur.
  5. Drepturile Consumatorilor din UE. Dreptul de Retragere și Garanția Consumatorului (Garanția)
    • Nicio dispoziție din acești Termeni nu va afecta drepturile dumneavoastră de consumator în temeiul legislației aplicabile.
    • Dacă sunteți un consumator cu domiciliul sau reședința în Uniunea Europeană, nicio prevedere din acești Termeni nu va limita răspunderea pentru (a) deces sau vătămare corporală care rezultă din neglijența noastră sau a angajaților și prepușilor noștri, (b) pentru produse defecte în temeiul oricărei legislații obligatorii privind drepturile consumatorilor sau răspunderea pentru produse sau (c) pentru încălcarea termenilor impliciți în temeiul oricărei legislații obligatorii privind vânzarea de bunuri. Nu urmărim să excludem răspunderea pentru fraudă sau declarații frauduloase sau orice altă faptă pentru care răspunderea noastră nu poate fi limitată sau exclusă conform legislației aplicabile. ÎN CAZUL ÎN CARE MODUSLINK SE DOVEDEȘTE A FI RĂSPUNZĂTOR FAȚĂ DE DUMNEAVOASTRĂ PENTRU ORICE DAUNE SAU PIERDERI CARE SUNT ÎN ORICE FEL LEGATE DE UTILIZAREA DE CĂTRE DUMNEAVOASTRĂ A PRODUSULUI SAU A CHECKOUT-ULUI SAU SERVICIILOR NOASTRE, RĂSPUNDEREA MODUSLINK NU VA DEPĂȘI 100,00 DOLARI SUA SAU 100,00 EURO DACĂ LOCUIȚI ÎN EUROPA.
    • În pofida oricărei alte prevederi din acești Termeni, aveți dreptul de a anula Achiziția (să vă retrageți din contract) și de a returna Produsul (cu excepția Produselor Nereturnabile, astfel cum sunt definite mai jos), fără a fi nevoit să vă justificați decizia, în orice moment înainte ca Produsul să fie livrat și în termen de 14 zile de la data primirii Produsului. În cazul în care comanda dumneavoastră este livrată prin mai multe transporturi, atunci termenul de 14 zile începe în ziua următoare primirii de către dumneavoastră a ultimului articol din comandă. Respectiva perioadă de returnare poate fi mai lungă dacă acest aspect este specificat în mod expres în Politica de Retur. Pentru a respecta termenul de retragere, este suficient dacă ne trimiteți notificarea privind retragerea înainte de expirarea perioadei de retragere. În cazul în care acest contract implică livrarea de conținut digital care nu este furnizat pe un suport fizic, nu veți beneficia de dreptul de retragere după începerea executării acestuia și dacă există o obligație de plată în sarcina dumneavoastră pentru conținutul digital, dacă (1) sunteți de acord în mod expres ca executarea contractului să înceapă înainte de expirarea perioadei de anulare de 14 zile și (2) confirmați că vă veți pierde dreptul de retragere dacă executarea contractului începe înainte de expirarea perioadei de anulare de 14 zile.
    • Atunci când anulați o Achiziție și returnați un Produs în temeiul dreptului de retragere, vom rambursa toate plățile primite de la dumneavoastră pentru Produsul achiziționat (inclusiv TVA și/sau alte taxe), inclusiv taxele de livrare plătite pentru expedierea Produsului către dumneavoastră, la valoarea celui mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi. Rambursarea se va face, în mod obișnuit, prin metoda inițială folosită de dumneavoastră pentru a plăti Achiziția, cu excepția cazului în care sunteți de acord în mod expres cu o altă formă de rambursare. În orice caz, nu vi se va percepe niciun comision ca urmare a unei astfel de rambursări. În cazul în care doriți să vă retrageți din contract, trebuie să ne informați printr-o declarație neechivocă (de exemplu, prin e-mail la adresa shop@ro.bosch.com). În acest scop, puteți completa un formular de retragere, care se găsește la sfârșitul Termenilor și ni-l puteți trimite. Vă vom comunica fără întârziere o confirmare de primire a cererii de retragere pe un suport durabil (de exemplu, prin e-mail). Nu este obligatorie utilizarea formularului de retragere aflat la sfârșitul Termenilor sau pe Site.
    • Pentru a vă retrage cu succes dintr-o Achiziție, Produsul trebuie trimis înapoi la Furnizor în termen de 14 zile de la data la care ne-ați notificat că vă retrageți din contract, în cazul în care Produsul v-a fost expediat înainte de retragerea dumneavoastră din contract. După ce ne veți informa cu privire la decizia de retragere, Furnizorul va recupera Produsul de la dumneavoastră și va gestiona formalitățile de preluare și transport al Produsului prin intermediul unui furnizor de servicii de curierat colaborator. Furnizorul de servicii de curierat vă poate contacta în acest scop, pentru a programa ridicarea, iar dumneavoastră aveți responsabilitatea de a preda Produsul furnizorului desemnat. Produsul returnat trebuie să fie Produsul achiziționat de dumneavoastră de pe Site. Mai multe detalii despre procesul de returnare sunt disponibile în Politica de Retur. Furnizorul va suporta costurile de returnare a Produsului. Aveți obligația legală de a avea grijă în mod rezonabil de Produsele achiziționate cât timp acestea se află în posesia dumneavoastră. Sunteți răspunzător doar pentru orice reducere a valorii Produselor care rezultă din manipularea acestora, alta decât cea necesară pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea Produselor. Produsele pe care le returnați trebuie să fie în aceeași stare în care se aflau la livrare, nefolosite, fără pete, semne de utilizare/uzură și fără vreo deteriorare (inclusiv, dar fără a se limita la orice zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/electrice), cu toate accesoriile și componentele lor în stare inițială, fără intervenții neautorizate asupra lor și fără a li se fi îndepărtat etichetele. Returul trebuie să fie însoțit de certificatul de garanție original și de toate documentele cu care au fost livrate Produsele. În cazul în care nu respectați aceste obligații, putem avea dreptul de a deduce costul oricărei deteriorări, în limita prețului de Achiziție, din valoarea rambursării la care aveți dreptul, dacă aceasta a fost cauzată de manipularea Produsului într-un mod care nu ar fi permis într-un magazin. Returnarea poate fi refuzată dacă produsul returnat nu este Produsul achiziționat de dumneavoastră de pe Site sau dacă este un Produs Nereturnabil. Dacă anulați o Achiziție în perioada de retragere de 14 zile (a se vedea mai sus), vom procesa rambursarea care vi se cuvine în cel mai scurt timp posibil și, în orice caz, în termen de 14 zile de la data la care primim decizia dumneavoastră de retragere din contract.
    • „Produs Nereturnabil” înseamnă următoarele și nu poate fi returnat în baza dreptului dumneavoastră de a vă retrage din contract (cu excepția cazului în care se prevede altfel în Politica de Retur): produse perisabile (alimente), articole care prezintă un risc de igienă (de exemplu, lenjerie de corp și costume de baie), articole personalizate sau făcute la comandă și articole audio-vizuale sigilate (de exemplu, CD-uri și DVD-uri) sau software care sunt desigilate după livrare. Aveți în continuare dreptul de a returna astfel de Produse, conform Secțiunii 5 g) de mai jos, dacă acestea au fost deteriorate sau defecte în momentul în care v-au fost livrate.
    • Drepturile de garanție ale consumatorilor în România. Dacă sunteți un consumator din România, vă rugăm să citiți drepturile dumneavoastră suplimentare de mai jos:
  • Conform Ordonanței de Urgență a Guvernului României 140/2021, toate neconformitățile vor fi remediate de către Furnizor după primirea unei notificări din partea dumneavoastră, în cazul oricărei neconformități a Produselor care a existat la data livrării Produselor și care este constatată în termen de doi (2) ani de la data livrării, dacă legea nu prevede alte termene specifice. În caz de neconformitate, aveți dreptul de a beneficia de aducerea în conformitate a Produselor, de a beneficia de o reducere proporțională a prețului sau de a obține încetarea contractului în condițiile prevăzute în prezenta Secțiune 5 g). Pentru ca Produsele să fie aduse în conformitate, puteți alege între reparare și înlocuire, cu excepția cazului în care măsura corectivă aleasă ar fi imposibilă sau, în comparație cu cealaltă măsură corectivă disponibilă, ar impune costuri disproporționate pentru noi, luând în considerare toate circumstanțele, inclusiv următoarele: a) valoarea Produselor în cazul în care nu ar fi existat neconformitatea; b) gravitatea neconformității; sau c) dacă măsura corectivă alternativă poate fi executată fără vreun inconvenient semnificativ pentru dumneavoastră. Putem refuza aducerea în conformitate a Produselor în cazul în care reparația sau înlocuirea acestora este imposibilă sau ar impune costuri care ar fi disproporționate, luând în considerare toate circumstanțele.
  • Aveți dreptul fie de a obține o reducere proporțională a prețului, fie de a obține încetarea contractului de vânzare și rambursarea prețului plătit pentru Produse, în oricare dintre următoarele cazuri: a) nu am finalizat reparația sau înlocuirea sau, după caz, am refuzat să aducem Produsele în conformitate, sau b) se constată o neconformitate, în ciuda eforturilor noastre de a o remedia, sau c) neconformitatea este de o asemenea gravitate încât justifică o reducere de preț sau dreptul la încetarea imediată a contractului de vânzare, sau d) am declarat că nu vom aduce bunurile în conformitate într-un termen rezonabil sau fără inconveniente semnificative pentru dumneavoastră, sau acest lucru reiese în mod clar din circumstanțele cazului. Nu aveți dreptul de a înceta contractul dacă neconformitatea este minoră. Rambursarea se va face, în mod normal, prin modalitatea inițială utilizată de dumneavoastră pentru plata Achiziției, cu excepția cazului în care sunteți de acord în mod expres cu o altă formă de rambursare. Vă rugăm să consultați, de asemenea, certificatul de garanție pentru mai multe detalii privind garanția.
  • Dacă doriți să returnați un Produs pentru neconformități, vă rugăm să contactați Furnizorul la datele de contact menționate în Politica de Retur și să urmați instrucțiunile indicate de Furnizor. După ce ne veți informa cu privire la neconformități, Furnizorul va recupera Produsul de la dumneavoastră și va gestiona formalitățile de preluare și transport al Produsului prin intermediul unui furnizor de servicii de curierat colaborator. Furnizorul de servicii de curierat vă poate contacta în acest scop, pentru a programa ridicarea, iar dumneavoastră aveți responsabilitatea de a preda Produsul furnizorului desemnat. Produsul returnat trebuie să fie Produsul achiziționat de dumneavoastră de pe Site. Mai multe detalii despre procesul de returnare sunt disponibile în Politica de Retur. Furnizorul va suporta costurile de returnare a Produsului.
  1. Garanția Furnizorului și Disclaimere (declarații de declinare a responsabilității).
    • Nu producem și nu controlăm niciunul dintre Produsele oferite pe Site-ul nostru. Disponibilitatea Produselor prin intermediul Site-ului nostru nu indică o afiliere cu sau o aprobare a vreunui produs, serviciu sau producător. În consecință, nu oferim nicio garanție cu privire la Produsele oferite pe Site-ul nostru. Cu toate acestea, Produsele oferite pe Site-ul nostru sunt acoperite de garanția Furnizorului, astfel cum este detaliată în descrierea Produsului pe Site-ul Furnizorului și transmisă împreună cu Produsul și conform mențiunilor din Secțiunea 5 g) de mai sus. Pentru a obține servicii de garanție pentru produsele defecte, vă rugăm să urmați instrucțiunile cuprinse în garanția Furnizorului.
    • Conținutul Site-ului web (texte, descrieri de produse, caracteristici tehnice, imagini, simboluri) sunt proprietatea exclusivă a Robert Bosch SRL și ModusLink. Este posibil să existe unele diferențe între imaginea produselor prezentate pe Site și produsul fizic propriu-zis (de exemplu, în ceea ce privește nuanța de culoare a acestora etc.). Robert Bosch SRL nu poate garanta disponibilitatea în stoc a tuturor produselor afișate. Din acest motiv, Robert Bosch SRL își rezervă dreptul de a nu onora comanda în cazul în care produsul respectiv nu mai este disponibil sau nu mai face parte dintr-o ofertă. În cazul în care unul dintre Produsele pe care le-ați inclus în comandă nu se află în stoc, vom afișa un mesaj în acest sens, iar Produsul(le) respectiv(e) va(vor) trebui eliminat(e) din comandă. Încercăm să menținem informațiile privind stocurile cât mai actualizate posibil, dar acest lucru nu se poate întâmpla întotdeauna în timp real, astfel încât pot exista situații în care disponibilitatea în stoc a Produsului (Produselor) este verificată și actualizată după ce ați plasat comanda, inclusiv în cazul unei erori de sistem. Vă asigurăm că încercăm să limităm pe cât posibil astfel de situații.
    • TOATE PRODUSELE OFERITE PE ACEST SITE SUNT OFERITE DE MODUSLINK „CA ATARE”, FĂRĂ VREO GARANȚIE ȘI INCLUSIV, DAR FĂRĂ A SE LIMITA LA, ORICE (A) GARANȚIE DE COMERCIALIZARE; (B) GARANȚIE DE ADECVARE LA UN ANUMIT SCOP; SAU (C) GARANȚIE ÎMPOTRIVA ÎNCĂLCĂRII DREPTURILOR DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ ALE UNEI TERȚE PĂRȚI; FIE CĂ ESTE EXPRESĂ SAU IMPLICITĂ PRIN LEGE, PRINTR-UN RAPORT CONTRACTUAL SAU PRINTR-O MANIERĂ DE EXECUTARE, UZANȚĂ COMERCIALĂ SAU ÎN ALT MOD. ACEST ASPECT NU AFECTEAZĂ GARANȚIA ACORDATĂ DE FURNIZOR CONFORM SECȚIUNII 5 g) DE MAI SUS.
    • UNELE JURISDICȚII LIMITEAZĂ SAU NU PERMIT DECLARAȚIA DE DECLINARE A RESPONSABILITĂȚII CU PRIVIRE LA GARANȚIILE IMPLICITE SAU LA ALTE GARANȚII, PRIN URMARE ESTE POSIBIL SĂ NU VI SE APLICE DECLARAȚIA DE DECLINARE A RESPONSABILITĂȚII MENȚIONATĂ MAI SUS.
    • SUNTEȚI DE ACORD CĂ NOI, MODUSLINK, NU SUNTEM RESPONSABILI, ÎN NICIUN CAZ, PENTRU PRETENȚII PRIVIND ÎNCĂLCAREA GARANȚIEI SAU PENTRU ORICE DAUNE CARE REZULTĂ DIN NEÎNDEPLINIREA DE CĂTRE PRODUCĂTOR A OBLIGAȚIILOR DE GARANȚIE FAȚĂ DE DUMNEAVOASTRĂ.
    • Robert Bosch SRL nu poate fi responsabilă pentru daunele de orice fel pe care dumneavoastră le-ați putea suferi sau o terță parte le-ar putea suferi ca urmare a executării de către Robert Bosch SRL a oricăreia dintre obligațiile sale în cadrul comenzii și pentru daunele rezultate din utilizarea Produselor și serviciilor după livrare și în special pentru pierderea acestora.
    • Prin crearea și utilizarea unui cont, vă asumați responsabilitatea de a păstra confidențialitatea datelor contului (nume de utilizator și parolă) și de a gestiona accesul la cont și, în măsura permisă de legislația în vigoare, sunteți responsabil pentru activitatea desfășurată prin intermediul contului dumneavoastră.
    • Prin crearea contului și/sau utilizarea conținutului și/sau plasarea comenzilor, acceptați în mod expres și fără echivoc acești Termeni ai magazinului electronic în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul Site-ului, existentă la data creării contului și/sau a utilizării conținutului și/sau la data plasării comenzii.
  2. Limitarea Răspunderii. SUNTEȚI DE ACORD CĂ MODUSLINK ȘI FILIALELE ȘI AFILIAȚII SĂI (ȘI FIECARE DINTRE DIRECTORII, ADMINISTRATORII, ANGAJAȚII, CONTRACTANȚII ȘI REPREZENTANȚII LOR) NU VOR FI RĂSPUNZĂTORI FAȚĂ DE DUMNEAVOASTRĂ PENTRU NICIUN FEL DE DAUNE CARE REZULTĂ DIN UTILIZAREA BUNURILOR PE CARE LE CUMPĂRAȚI SAU A SERVICIILOR MODUSLINK SAU A SERVICIILOR DE CHECKOUT. DE ASEMENEA, SUNTEȚI DE ACORD CĂ MODUSLINK ȘI FILIALELE ȘI AFILIAȚII SĂI (ȘI FIECARE DINTRE DIRECTORII, ADMINISTRATORII, ANGAJAȚII, CONTRACTANȚII ȘI REPREZENTANȚII LOR) NU VOR FI RĂSPUNZĂTORI FAȚĂ DE DUMNEAVOASTRĂ PENTRU NICIUN FEL DE DAUNE CARE REZULTĂ DINTR_O UTILIZARE NECORESPUNZĂTOARE DE CĂTRE FURNIZOR A DATELOR DUMNEAVOASTRĂ PERSONALE, ÎN CAZUL ÎN CARE AȚI INSTRUIT ÎN MOD EXPLICIT MODUSLINK SĂ FURNIZEZE DATELE DUMNEAVOASTRĂ PERSONALE FURNIZORULUI ÎN SCOPUL DE A VĂ ABONA LA MESAJELE LOR DE MARKETING. SE EXCLUDE ÎN MOD SPECIFIC RĂSPUNDEREA PENTRU DAUNE DIRECTE, INDIRECTE, SUBSECVENTE, SPECIALE, INCIDENTALE ȘI PUNITIVE, CHIAR DACĂ AȚI INFORMAT MODUSLINK SAU FURNIZORUL DESPRE POSIBILITATEA APARIȚIEI UNOR ASTFEL DE DAUNE.

RĂSPUNDEREA TOTALĂ GENERALĂ A MODUSLINK SAU A FURNIZORULUI CARE DECURGE DIN SAU ESTE LEGATĂ DE VÂNZAREA UNUI PRODUS SAU SERVICIU ESTE LIMITATĂ LA SUMA PE CARE AȚI PLĂTIT-O PENTRU UN ASTFEL DE PRODUS SAU SERVICIU, CONFORM CELOR PERMISE PRIN LEGEA APLICABILĂ.

  1. Confidențialitatea. Politica de Confidențialitate. Politica de Confidențialitate a ModusLink, care se aplică la colectarea, utilizarea, dezvăluirea și alte tipuri de prelucrare a informațiilor cu caracter personal de către ModusLink, se află la adresa https://www.moduslink.com/privacy/. Vă dați consimțământul ca informațiile personale și alte informații pe care ModusLink le poate obține despre dumneavoastră să fie colectate, stocate și prelucrate în alt mod de ModusLink în conformitate cu termenii Politicii de Confidențialitate a ModusLink. Politica de Confidențialitate a Furnizorului, care descrie modul în care Furnizorul va prelucra datele dumneavoastră personale, este disponibilă aici.
  2. Forța Majoră. ModusLink sau Furnizorul nu vor fi răspunzători pentru niciun prejudiciu, pierdere, cost sau cheltuială care rezultă în legătură cu orice neexecutare a oricărei obligații cauzate de orice circumstanță care nu poate fi controlată în mod rezonabil, inclusiv, dar fără a se limita la, calamități naturale, pandemii, acte ale guvernelor, dezastre naturale, greve, blocaje, atac cibernetic, accidente, incendii, pene electrice, avarii sau indisponibilități ale echipamentelor, întârzieri sau defecțiuni ale internetului, telecomunicațiilor, transportului sau ale transportatorilor, explozii, greve, blocaje, conflicte de muncă, ordine sau reglementări guvernamentale, penurie de forță de muncă sau de materiale ("Forță Majoră"). La apariția oricărui eveniment de Forță Majoră, vă vom informa cu promptitudine și, în caz de întârziere, obligația de livrare va fi suspendată.
  3. Legea aplicabilă. Acest acord va fi guvernat și interpretat conform legii din Țările de Jos.
  4. Soluționarea disputelor.
    • Prezentul document se supune legislației olandeze. În cazul în care apar dispute între noi și dumneavoastră, se va încerca mai întâi soluționarea acestora pe cale amiabilă. De asemenea, aveți dreptul de a utiliza mecanismele alternative de soluționare a litigiilor prevăzute de lege și descrise pe scurt mai jos.
    • Astfel, pentru notificări sau reclamații legate de Produsele achiziționate, aveți la dispoziție în orice moment posibilitatea de a trimite reclamația respectivă prin intermediul formularului de contact disponibil pe Site: https://www.bosch-shop.ro. Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor sau notificărilor de către noi este de 30 de zile calendaristice de la data primirii acestora.
    • În cazul în care a) nu primiți un răspuns din partea noastră la expirarea celor 30 de zile; sau b) primiți un răspuns din partea noastră după acest termen; sau c) sunteți nemulțumit de modul în care notificarea/reclamația a fost soluționată de către noi; puteți apela la procedurile alternative de soluționare (SAL/SOL) prezentate mai jos și, în orice moment, la instanțele de judecată competente, așa cum sunt prezentate mai jos.
    • SAL reprezintă un mecanism alternativ la sistemul judiciar, prin care consumatorilor li se oferă posibilitatea de a rezolva eventualele litigii, atunci când se confruntă cu o problemă legată de achiziționarea de produse/servicii. Astfel, sesizările sau reclamațiile împotriva comercianților pot fi depuse în mod voluntar de către consumatori și vor fi soluționate într-un mod independent, imparțial, transparent, rapid și echitabil. Accesul la această modalitate alternativă de soluționare se poate face atât online, cât și prin metodele clasice, pe suport de hârtie sau pe un alt suport durabil, astfel cum sunt prezentate mai jos.

În vederea soluționării alternative a litigiilor, notificarea sau reclamația dumneavoastră poate fi transmisă în scris direct la Direcția de Soluționare Alternativă a Litigiilor din cadrul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor din România la următoarele date de contact: adresa: București, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod poștal 011865, telefon: 021.307.67.69; fax: 021.314.34.62, e-mail: dsal@anpc.ro sau online pe site-ul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor din România https://anpc.ro/formular-sal-anpc/. Direcția de Soluționare Alternativă a Litigiilor din cadrul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor are competența de a soluționa alternativ litigiile naționale și transfrontaliere care decurg din contractele de vânzare sau de prestări servicii încheiate cu un comerciant care își desfășoară activitatea în România și este inclus în lista entităților SAL la nivel european, disponibilă la următorul link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.adr.show2. Pentru mai multe detalii, puteți accesa link-ul https://anpc.ro/ce-este-sal/ .

  • Având în vedere dispozițiile Regulamentului (UE) nr. 524/2013 privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum și de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 și a Directivei 2009/22/CE, aveți posibilitatea de a opta pentru soluționarea extrajudiciară a eventualelor litigii, inclusiv prin utilizarea platformei europene de soluționare online a litigiilor (platforma SOL), un instrument digital creat de Comisia Europeană pentru a facilita soluționarea independentă, imparțială, transparentă, eficientă, rapidă și echitabilă, prin mijloace extrajudiciare, a litigiilor privind obligațiile contractuale care rezultă din contractele de vânzare sau de furnizare de servicii online între un consumator rezident în Uniunea Europeană și un comerciant stabilit în Uniunea Europeană. În acest sens, poate fi accesat următorul link https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=RO?ref=footer_4_5.
  • Înțelegeți că distincția dintre SAL și, respectiv, SOL este reprezentată de modalitatea de acces/formatul inițial al notificării/reclamației respective, astfel că în cazul SAL, forma de adresare de către consumator este de tip clasic, în scris (prin e-mail, prin poștă sau direct pe site-ul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor din România) adresată direct Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor din România și că în cazul SOL, consumatorul optează pentru utilizarea completării unui formular existent pe o platformă digitală operată de Comisia Europeană, exclusiv online.
  • În cazul în care nu va fi posibilă soluționarea amiabilă sau alternativă a plângerilor/reclamațiilor/litigiilor sau nu se va ajunge la un consens, acestea vor fi soluționate de către instanțele competente din România. Aveți dreptul de a vă adresa în orice moment instanțelor de judecată.
  1. Cesiune. Nu veți cesiona niciunul dintre drepturile dumneavoastră și nici nu veți delega obligațiile dumneavoastră în temeiul acestor Termeni fără acordul nostru prealabil exprimat în scris. Orice pretinsă cesiune sau delegare care încalcă această Secțiune este nulă și neavenită. Nicio cesiune sau delegare nu vă exonerează de niciuna dintre obligațiile dumneavoastră în temeiul acestor Termeni. ModusLink și Furnizorul pot transfera contractul cu dumneavoastră sau pot transfera oricare dintre drepturile sau obligațiile lor care decurg din acesta, inclusiv acești Termeni în întregime, în orice moment, fără a fi nevoie de un consimțământ suplimentar din partea dumneavoastră, un astfel de consimțământ fiind considerat acordat prin încheierea prezenților Termeni.
  2. Drepturi de autor. Tot conținutul inclus pe acest Site sau pe ModusLink Checkout, cum ar fi textul, grafica, logourile, pictogramele butoanelor, imaginile, clipurile audio, descărcările digitale, compilațiile de date și software-ul, este proprietatea ModusLink, a afiliaților săi, a Furnizorului sau a licențiatorilor săi și este protejat de legile Statelor Unite ale Americii și internaționale privind drepturile de autor. Software-ul și compilarea întregului conținut de pe acest Site este proprietatea exclusivă a ModusLink, a afiliaților săi, a Furnizorului sau a licențiatorilor săi și este protejat de legile Statelor Unite ale Americii și internaționale privind drepturile de autor.
  3. Mărci comerciale. ModusLink, ModusLink Global Solutions, logoul ModusLink, logoul ModusLink Global Solutions, Poetic, Logistix și alte logouri, grafice, anteturi, pictograme de butoane, scenarii și denumiri de servicii sunt mărci comerciale, mărci înregistrate sau imagini comerciale ale Furnizorului sau ale ModusLink Corporation sau ale afiliaților săi din Statele Unite ale Americii și/sau din alte țări. Respectivele mărci comerciale și imagini comerciale nu pot fi utilizate în legătură cu niciun produs sau serviciu care nu aparține ModusLink, într-un mod care ar putea provoca confuzie în rândul clienților sau în orice mod care denigrează sau discreditează ModusLink sau Furnizorul. Toate celelalte mărci comerciale care nu sunt deținute de ModusLink și care apar în ModusLink Checkout sunt proprietatea Furnizorului sau a proprietarilor lor respectivi, care pot fi sau nu afiliați, asociați sau sponsorizați de ModusLink.
  4. Lipsa Renunțărilor. Neaplicarea de către noi a unui drept sau a unei prevederi din acești Termeni nu va constitui o renunțare la aplicarea viitoare a respectivului drept sau a respectivei prevederi. Renunțarea la orice drept sau dispoziție va fi valabilă numai dacă este făcută în scris și semnată de un reprezentant autorizat în mod corespunzător al ModusLink.
  5. Lipsa Beneficiarilor Terți. Acești Termeni nu conferă și nu sunt meniți să confere drepturi sau căi de atac niciunei persoane sau entități, cu excepția dumneavoastră.
  6. Notificări.
    • Către Dumneavoastră. Atunci când vizitați ModusLink Checkout sau ne trimiteți e-mailuri, comunicați cu noi în format electronic. Vă dați consimțământul să primiți comunicări de la noi în format electronic. Vom comunica cu dumneavoastră prin e-mail sau prin publicarea de notificări pe acest Site. Sunteți de acord că toate acordurile, notificările, dezvăluirile și alte comunicări pe care vi le furnizăm în format electronic îndeplinesc orice cerință legală potrivit căreia aceste comunicări trebuie să fie întocmite în scris.
    • Către Noi. Pentru a ne transmite o notificare conform acestor Termeni, trebuie să ne contactați prin intermediul unei livrări personale, prin curierat rapid sau prin scrisoare recomandată sau certificată către ModusLink Corporation la adresele menționate, dacă vă aflați în Statele Unite ale Americii sau Canada, sau către ModusLink B.V. dacă vă aflați în orice altă țară. Este posibil să actualizăm adresa la care ne puteți trimite notificări prin publicarea unei notificări pe Site. Notificările transmise prin livrare personală se consideră comunicate imediat. Notificările transmise prin curier rapid se consideră comunicate la o zi lucrătoare după ce au fost trimise. Notificările transmise prin scrisoare recomandată sau cu confirmare de primire se consideră a fi comunicate la trei zile lucrătoare după ce au fost trimise.
  7. Independența clauzelor. În cazul în care orice prevedere a acestor Termeni este lipsită de valabilitate, ilegală, nulă sau inaplicabilă, atunci respectiva prevedere va fi considerată ca fiind eliminată din acești Termeni și nu va afecta valabilitatea sau aplicabilitatea celorlalte prevederi ale acestor Termeni.
  8. Integralitatea acordului. Acești Termeni, inclusiv termenii și condițiile și politicile la care se face referire în acești Termeni, vor fi considerați ca fiind acordul final și integrat între dumneavoastră și noi în ceea ce privește aspectele cuprinse în acești Termeni.
  9. Acordul expres. Aveți obligația de a respecta toate prevederile Termenilor și declarați în mod expres că ați citit, acceptați și sunteți de acord cu următoarele clauze ale acestor Termeni: prevederile din partea de început a Termenilor privind modificarea Termenilor, limitarea și excluderea răspunderii (Secțiunea 3 b), Secțiunea 5 b), Secțiunea 6 a), c), e) și f), Secțiunea 7 și Secțiunea 9), comenzi, prețuri și facturare (Secțiunea 1 a), b), d), Secțiunea 2 a) și Secțiunea 6 b)), cesiune (Secțiunea 12), legea aplicabilă și soluționarea disputelor (Secțiunea 10 și Secțiunea 11).

Data ultimei actualizări este 19 decembrie 2023


Scule electrice profesionale

Email: shop@ro.bosch.com

Model de formular de retragere

În caz de retragere din contract, te rugăm să completezi acest formular și să-l trimiți la adresa

shop@ro.bosch.com - Serviciul pentru clienți și atașați-l produselor returnate.Prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriţi să vă retrageţi din contract.

Prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriţi să vă retrageţi din contract.

Către ROBERT BOSCH SRL

Adresa: Strada Horia Macelariu 30-34 C, sector 1, București

Subsemnatul,

Numele consumatorului : .............

Vă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse: .............

Primite la data: .............

Adresa consumatorului : .............

Adresa de preluare (completați dacă este diferită de adresa consumatorului. Vă rugăm să furnizați un număr de telefon de contact la locul de ridicare) .............

Denumirea bancii: .............

Numarul de cont bancar: .............

Numele titularul de cont: .............

Codul SWIFT/BIC .............

Semnătura consumatorului (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie) .............

Data .............