Întrebări frecvente

Aici vei primi răspunsuri la cele mai frecvente întrebări despre produsele și serviciile noastre. Întrebările și răspunsurile sunt sortate clar pe subiecte - astfel încât să poți găsi mai repede ceea ce cauți.

Totul despre cumpărături

Este necesar să te înregistrezi înainte de a cumpăra de pe magazinul online?

Nu, nu este. Pentru a plasa o comandă sau pentru a cumpăra produse, nu este necesar să te înregistrezi.

Cu toate acestea, dacă te înregistrezi, vei deveni membru al Clubului Profesioniștilor Bosch și vei beneficia de avantaje suplimentare.

A fost creat un cont în urma acordului pentru primirea newsletterului ?

Nu, prin acordarea consimțământului pentru primirea newsletterului nu se creează niciun cont utilizatorului.

Care sunt condițiile de livrare?

De la magazinul nostru online www.bosch-shop.ro, livrăm doar în teritoriul Romaniei.
Prețul transportului este de 15 RON.
Comenzile cu o valoare de minim 800 RON beneficiază de transport gratuit.
Livrăm în mod standard a doua zi lucrătoare.

Pentru mai multe informații despre transport, costurile de livrare și termenele de livrare, accesați aici.

Cum pot plăti in magazinul online?

Puteți plăti pentru comanda dvs. prin transfer bancar, la livrare sau cu cardul Visa, MasterCard sau Maestro. Mai multe detalii în secțiunea Condiții de plată.

Pot să modific sau să anulez comanda?

În momentul confirmării comenzii în ultimul pas al coșului, comanda este trimisă în depozit. În acest moment, nu mai poți modifica comanda, doar să o anulezi.

Pentru a anula comanda, poți contacta Centrul de Relații cu Clienții - telefonic la +402 140 576 52 între 9:00 și 18:00, de luni până vineri sau prin e-mail la shop@ro.bosch.com în orice moment.

După anularea comenzii, vei primi o Confirmare de Anulare a Comenzii pe adresa ta de e-mail.
Dacă plata comenzii a fost efectuată, vom returna suma pe cardul tău sau în contul tău bancar, în funcție de metoda de plată aleasă.

Nu reușesc să trimit comanda. Ma poate ajuta cineva?

Dacă întâmpini dificultăți în finalizarea comenzii, verifică mai întâi dacă ai completat toate datele obligatorii sau dacă ai introdus corect detaliile de plată. Dacă tot nu reușești să trimiți comanda, te rugăm să contactezi Centrul nostru de Relații cu Clienții la numărul +402 140 576 52, de luni până vineri, între 9:00 și 18:00, sau prin e-mail la adresa shop@ro.bosch.com

Răspundem la e-mailuri în timpul orelor de lucru.

Care este garanția pentru produsele Bosch Professional?

Achiziționând din magazinul nostru online, beneficiezi de garanție extinsa de 3 ani pentru scule electrice, acumulatori si încărcătoare. Garanția de 3 ani nu se aplică accesoriilor. Garanție extinsă la 3 ani doar pentru produsele înregistrate în aplicația PRO360.

Pot avea o altă adresă de livrare și facturare?

Da, nu este o problemă.
Adresa de livrare o poți completa în al doilea pas al Coșului, denumit Informații.
În ultimul pas al Coșului, numit Plată, poți adăuga o adresă de facturare diferită.

Livrați și la puncte de ridicare?

În prezent, livrăm doar la adresele valide din Romania
Nu avem disponibilă opțiunea de livrare la puncte de ridicare.

Ce este Clubul Profesioniștilor Bosch și care sunt avantajele sale?

Prin înregistrare, poți deveni membru al Clubului Profesioniștilor Bosch. Prin apartenența la Clubul Bosch, vei beneficia de numeroase avantaje, cum ar fi transport gratuit pentru toate comenzile, garanție extinsă la 3 ani în PRO360 sau gestionarea centralizată a tuturor comenzilor tale într-un singur loc.

Unde în lume pot achiziționa produsele Bosch?

O privire de ansamblu asupra disponibilității la nivel mondial a sculelor electrice Bosch este disponibilă pe această pagină.

Ce informații sunt necesare pentru a primi newslettere prin acord?

Pentru a primi newslettere avem nevoie doar de o adresă de e-mail validă, unde vom trimite newsletterele și acordul pentru primirea acestora.

Alte întrebări despre cumpărături pe www.bosch-shop.ro?

Suntem bucuroși să răspundem la linia noastră de relații cu clienții:

Întrebări telefonice: +402 140 576 52, de luni până vineri, între 9:00 și 18:00.

Întrebări prin e-mail: shop@ro.bosch.com

Răspundem la întrebările prin e-mail în timpul orelor de lucru: de luni până vineri, între 9:00 și 18:00.

Este necesar să trimit întregul produs în cazului unui retur, inclusiv toate componentele sale?

Content 1

Da, recomandăm să trimiți produsul împreună cu toate componentele și accesorile sale (încărcătoare, baterii...), deoarece acestea ar putea fi cauza defectului sau pot fi necesare pentru funcționarea corectă a utilajului.

Pot alege în cazul unui retur, dacă vreau un produs nou sau restituirea banilor?

Content 1

Da, este dreptul și obligația cumpărătorului să precizeze cererea sa referitoare la modul de soluționare a reclamației. Validitatea cererii și modul de soluționare final al reclamației vor fi decise de centrul de service.

Livrare și transport

Când îmi veți livra comanda?

Livrăm în mod standard până în a doua zi lucrătoare.

Practic, aceasta înseamnă: comenzile primite până la ora 12:00 vor fi livrate în următoarea zi lucrătoare .

Comenzile primite după ora 12:00 vor fi livrate a doua zi lucrătoare.

Mai multe informații despre opțiunile de livrare le găsiți în condițiile noastre de livrare.

Livrati si în străinătate?

Deocamdată nu, în prezent livrăm doar în Romania. Pentru o privire de ansamblu asupra disponibilității la nivel mondial a sculelor electrice Bosch, puteți accesa această pagină.

Care sunt costurile de livrare?

Noi nu percepem taxe pentru ambalaj. Costul de livrare este suportat de clientul neînregistrat pentru o valoare a comenzii sub 800 RON și este de 15 RON. Mai multe informații în condițiile de livrare.

Pot să aflu ce se întâmplă cu comanda mea?

Pe parcursul întregului proces de comandă, vom comunica cu tine prin e-mail. Informațiile actuale despre comanda ta vor fi întotdeauna disponibile în căsuța ta poștală. Vom trimite un e-mail imediat ce primim comanda, apoi îți vom trimite un e-mail că am pregătit și am predat comanda către transportator. Ulterior, transportatorul GLS va comunica direct cu tine. Vei primi, de asemenea, un e-mail cu data estimată de livrare și în ziua livrării, transportatorul te va contacta prin SMS.

Pot să returnez produsele comandate?

Da, satisfacția clientului este pentru noi o prioritate. De-a lungul întregului proces, de la dezvoltare și producție până la vânzare, punem accentul pe satisfacția maximă a clientului nostru. Dacă, totuși, nu ești mulțumit de uneltele electrice Bosch comandate, le poți returna gratuit în termen de 14 zile.

Mai multe informații despre modul în care funcționează procesul de returnare le găsești în secțiunea returnarea produselor.

Protecția datelor

Informații despre protecția datelor cu caracter personal conform GDPR

Informațiile despre modul în care gestionăm datele cu caracter personal ale utilizatorilor și clienților noștri pot fi găsite în secțiunea GDPR.

Configurare confidențialitate

Aici găsești informații despre cum protejăm datele tale personale, privind confidențialitatea ta.

Serviciu de piese de schimb

Cum procedez când vreau să returnez o piesă de schimb comandată?

Robert Bosch SRL respectă prevederile Ordonanței Guvernului nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanță, ceea ce conferă cumpărătorului dreptul ca în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor cumpărate, să returneze produsele achiziționate, fără invocarea vreunui motiv.

Pentru a se putea efectua procedura de retur a pieselor de schimb, produsele în cauză vor fi returnate obligatoriu în starea inițială a livrării (având ambalajul original, în stare intactă, impreună cu toate accesoriile, documentele si etichetele atașate). Se acceptă returnarea integrală a tuturor produselor comandate.

Returul se va solicita printr-o Cerere de retur, care trebuie formulată pe suport durabil, fără echivoc, care să ateste in mod clar şi probatoriu, intenţia de retur si detaliile necesare: date identificare client (inclusiv date bancare), date comandă, număr factură.

Metode uzuale:

document semnat de Cumparator - trimis electronic - prin e-mail la: returbscro@bosch.com
document semnat de Cumparator - trimis prin Posta - cu confirmare de primire;

Costul returului va fi suportat de client, urmând ca rambursarea contravalorii produselor să fie achitată în maxim 15 zile de la procesarea returului.

Restituirea contravalorii produselor se face prin virament bancar.

Dreptul de retur de 14 zile este valabil atât pentru persoanele fizice cât și pentru persoanele juridice, sub conditia ca solicitantii returului sa fie titularii facturii sau ai bonului fiscal (persoane fizice) sau reprezentantii persoanei juridice titulare a facturii fiscale. Termenul de 14 zile calendaristice se calculeaza de la data livrarii produsului achizitionat online. In cazul unei singure comenzi care contine mai multe produse, termenul de 14 zile calendaristice se calculeaza de la data livrarii ultimului produs din comanda.

Cumparatorul are dreptul la retur fara a fi nevoit sa justifice decizia si fara a suporta alte costuri in afara de cele de transport al returului.

Pentru a fi indreptatit la retur, conform Directivei 2011/83/UE, punctul (47): pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin.

Cumparatorul este raspunzator pentru orice eventuala diminuare a valorii produselor, daca in urma verificarii conformitatii, proprietatilor si functionalitatii produselor se dovedeste ca aceasta devalorizare a fost cauzata de manipularea/inspectarea necorespunzatoare de catre Cumparator.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost cumparat / livrat, respectiv:

• Sa aiba toate componentele, accesoriile, inclusiv manual de utilizare si certificate de garantie;

• Produsul trebuie sa fie returnat in conditii de siguranta, pe cat posibil in ambalajul original pentru a se evita deteriorarea acestuia la manipulare si/sau transport.

Produse care nu sunt acceptate la retur:

• produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice sau electrice (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

• acumulatorii, becurile obisnuite, becurile cu halogen (scoase din cutia originala)

Care este diferența dintre o piesă de schimb și un accesoriu?

Piesele de schimb sunt componente ale unei scule electrice. Ele fac parte din dotarea de bază a acesteia – în lipsa lor nu este posibilă funcţionarea sculei electrice. Piese de schimb sunt de exemplu: rotoarele, statoarele, roțile dinţate, şuruburile, clemele sau seturile de perii colectoare.

Accesoriile sunt adaosuri sau completări care extind funcţiile sculei electrice, fără de care însă aceasta poate funcţiona perfect normal. Accesorii sunt de exemplu : burghiele, capetele de șurubelniță, pânzele de ferăstrău, hârtia abrazivă sau mânerele suplimentare.

Care sunt costurile de expediere pentru piesele de schimb?

În cazul comenzilor de piese de schimb de peste 125 Lei, transportul este gratuit. In caz contrar se va aplica o taxă în valoare de 20 Lei.

De ce nu pot găsi sau selecta unele piese de schimb în catalog?

Există mai multe motive posibile:

1) Este vorba despre un accesoriu, nu despre o piesă de schimb. O prezentare generală a accesoriilor noastre se găseşte la capitolul Accesorii sau poate fi pusă la dispoziţie de către distribuitorii specializați.

2) Piesa necesară face parte dintr-un ansamblu. În acest caz, singura posibilitate este să comandaţi întregul ansamblu.

3) Piesa necesară nu este în stoc sau nu mai este disponibilă. Pentru mai multe informaţii despre termenele de livrare, vă rugăm să contactaţi serviciul nostru de suport clienți.

Cum găsesc piesa de schimb potrivită pentru uneltele electrice?

In catalogul de piese de schimb, sistemul nostru de căutare online este rapid şi uşor de utilizat, permiţându-ţi să găseşti piese de schimb originale pentru scula ta electrică. Pur şi simplu introdu numărul tipului de sculă în câmpul de căutare. Ca alternativă, poţi efectua căutarea folosind şi denumirea sculei sau căutând direct codul de comandă al piesei de schimb. Nu utiliza numerele de pe ambalajul sculei.

Service

Se aplică o taxă fixă pentru reparații?

Nu, dar procedăm după cum urmează:

în cazul unei solicitări de reparaţii în garanţie, reparaţia este desigur gratuită.

După expirarea garanţiei vei primi un deviz estimativ de reparație, în care costurile sunt clar menționate.

Decizia de reparație îți aparține.

Unde îmi pot repara sculele electrice?

Scula dumneavoastră electrică defectă poate fi expediată direct la centrul nostru de service, dacă utilizați serviciul nostru "Comandă reparația online"
Alternativ există posibilitatea predării sale distribuitorului zonal.

În cazul expedierii prin intermediul distribuitorilor este important să ataşaţi sculei electrice documentele necesare (certificat de garantie si dovada de achizitie- pentru cazurile de garantie) mentionand defectul constatat.

Ce se întâmplă dacă refuz devizul estimativ?

Poţi decide dacă scula electrică sau aparatul va rămâne în centrul de service unde va fi ulterior reciclat gratuit sau dacă dorești să-l primești înapoi.În acest ultim caz vom percepem o taxă de constatare de 50 Lei, iar aparatul va fi livrat demontat.

Cât timp durează reparația?

De regulă vei primi înapoi scula electrică reparată după trei până la maximum cinci zile lucrătoare.

Care sunt cheltuielile de transport?

Preluarea şi transportul sculelor electrice se face gratuit în timpul perioadei de garanţie.

Pentru produsele aflate în afara perioadei de garanție, preluarea și transportul acestora se va face de asemenea gratuit, dacă utilizați serviciul nostru "Comandă reparația online"

De ce documente am nevoie pentru a trimite produsul in service?

In cazul produselor aflate în perioada de garanție te rugăm să ne trimiți:
- Dovada de achiziíe (factura)
- Certificat de garanție

Pentru a trimite produsul in service, te rugăm să utilizezi serviciul nostru "Comandă reparația online"

Cum procedez în cazul unei reclamații?

Content 1

Te rog completează formularul online de comandă pentru reparații și ne vom ocupa de tot.

Care sunt condițiile generale de garanție?

Content 1

AAchiziționând din magazinul nostru online, primești automat o garanție de 24 de luni. Clienții noștri beneficiază, de asemenea, de garanție pentru sculele reparate. Informații detaliate regăsești în condițiile noastre de garanție.

Dacă înregistrezi unealta în aplicația PRO360 poți beneficia de garanție extinsă la 3 ani.

Serviciu de întreținere

Cât costă întreţinerea sculelor mele electrice?

În perioada de garanţie, Bosch oferă clienţilor săi o întreţinere gratuită pentru toate ciocanele rotopercutoare, aflate în stare de funcţionare (perii colectoare, garnituri şi vaselină).

În postgaranţie, întreţinerea este contracost şi preţurile depind de tipul de produs. Pentru informaţii suplimentare te rugăm să contactezi linia dedicată pentru service.

Telefon : +40214057544

E-mail: service.pt@ro.bosch.com

Serviciu de reciclare

Este Robert Bosch SRL inregistrat in lista producătorilor EEE (Echipamente Electrice si Electronice) ?

Da, Robert Bosch SRL este inregistrat în lista producătorilor EEE având numărul de înregistrare RO - EEE - 0397 - 2023 - 05 - 11.

Numărul de înregistrare pentru baterii şi acumulatori este RO-2009-08-B&A-0033.

Eliminarea sculelor electrice şi aparatelor de măsură uzate, a bateriilor şi acumulatorilor este gratuită?

Da, eliminarea este gratuită. Bateriile şi acumulatorii pot fi colectaţi şi eliminaţi în toate containerele special destinate acestui scop. Puteţi preda sculele electrice şi aparatele de măsură uzate în magazinele specializate.

Serviciu de calibrare

Cât durează calibrarea?

În funcţie de complexitatea aparatului, calibrarea poate dura până la 10 zile, de la data recepţiei.

Service-ul de calibrare poate fi utilizat pentru toate mărcile disponibile pe piaţă?

Service-ul de calibrare este disponibil doar pentru produsele Bosch.

Cât costă calibrarea aparatelor mele?

Pentru a obţine informaţii precise privind costul de calibrare, te rugăm să contactezi linia dedicată pentru service.

Telefon : +40214057544

E-mail: service.pt@ro.bosch.com

Alte întrebări?

Nu ai găsit răspunsul la întrebarea ta? Întreabă direct centrul nostru de asistență pentru clienți de pe magazinul nostru online! Suntem aici pentru tine întotdeauna de luni până vineri între 9:00 și 18:00.
Ne poți suna la +40214057652 sau ne poți scrie un e-mail la shop@ro.bosch.com
Cu plăcere te vom ajuta.