Totul despre cumpărături

Oferta de produse


Poți selecta instrumentele din întregul catalog de bunuri, sortat pe categorii individuale, sau folosind bara de căutare, unde poți introduce un nume sau un termen de căutare specific. De asemenea, poți utiliza parametri sau filtre avansate pentru a găsi un anumit produs.

Produsele individuale pot fi comparate între ele în funcție de caracteristicile de bază.

Pentru uneltele cu acumulator, poți alege dacă vrei să cumperi doar unealta (dacă ai deja o baterie de la o altă unealtă a noastră) sau unealta, inclusiv bateria.

În secțiunea de oferte speciale am pregătit oferte speciale valabile în această perioadă, inclusiv o secțiune de reduceri în care oferim ultimele piese la condiții interesante.

Pentru produsele afișate indicăm și disponibilitatea acestora în stoc sau data stocării lor. Putem livra marfa aflată în stoc în ziua următoare.

Poți selecta numărul de unelte de care ai nevoie prin simpla creștere a numărului de piese.

Metodele noastre de plată sigure:

în mod sigur prin card de credit

Ai primit un cod cupon de reducere de la noi sau de la cineva cunoscut? Atunci, prin introducerea codului în câmpul Cupon de reducere, poți beneficia de reducerea din cupon.

Adresa de livrare

Poți alege adresa de facturare sau orice altă adresă din România la care dorești să livrezi bunurile.

Poți solicita ca bunurile să fie trimise la adresa aleasă de tine, care nu trebuie să fie neapărat aceeași cu adresa de facturare. Exemplu: ai nevoie să trimiți unelte direct la un atelier sau pe un șantier de construcții?

Transport

Odată ce comanda este pregătită pentru a fi predată transportatorului, vom trimite un e-mail cu un număr de urmărire pentru a o urmări la transportatorul ales. În ziua livrării, vei primi un SMS cu informațiile de contact ale șoferului și ora de livrare.

Te rugăm să verifici ambalajul imediat după primire. În cazul unei deteriorări evidente a ambalajului, te rugăm să semnezi un raport de daune împreună cu curierul pentru a reclama conținutul sau să refuzi acceptarea coletului din cauza unei degradări a ambalajului.

Retur

Un client mulțumit este prioritatea noastră numărul unu, așa că, dacă, din întâmplare, scula electrică Bosch pe care ai ales-o nu se potrivește, ne-o poți returna în termen de 14 zile.

Am făcut ca procesul de retur să fie cât mai simplu posibil și vom suporta cheltuielile de transport pentru tine. Tot ce trebuie să faci este să pregătești pachetul și să completezi formularul de comandă pentru expediere. De restul ne ocupăm noi.

Curierul nostru va ridica pachetul de la adresa aleasă de tine și, după livrarea la depozitul nostru, vom emite o notă de credit și vom returna banii în contul tău.

Reparații / Reclamații

Deși proiectăm și fabricăm sculele noastre electrice Bosch pentru a rezista unui regim de lucru dur, uneori lucrurile se strică. Cu toate acestea, nici măcar acest lucru nu reprezintă o problemă majoră pentru tine. În secțiunea Comandă reparații online de pe site-ul nostru, completează formularul pentru a solicita o reparație și comandă imediat o ridicare. O confirmare de primire a solicitării va fi trimisă pe adresa de e-mail. Apoi, tot ce trebuie să faci este să aștepți să vină curierul nostru să ridice pachetul. Din nou, te vom informa prin e-mail cu privire la evoluția reparației/reclamației. Vom trimite înapoi unealta reparată sau înlocuită prin curier. Curierul te va contacta după ce a primit pachetul de la noi cu privire la data de livrare preconizată.