CUMPĂRĂ MAI MULT ŞI EŞTI PREMIAT DE BOSCH PROFESSIONAL

CUMPĂRĂ MAI MULT ŞI EŞTI PREMIAT DE BOSCH PROFESSIONAL

Înregistrează-ţi sculele Bosch Professional de 18 V în PRO360, obţine puncte în cont şi revendică-le pentru a beneficia de cadouri valoroase.

De asemenea, înregistrarea sculei îţi permite să extinzi garanţia sculei la 3 ani.

PRO360 este în continuă dezvoltare funcţii noi fiind în curs de adăugare. Află mai multe în PRO360.


TE RUGĂM SĂ CITEŞTI CONDIŢIILE DETALIATE ALE PROMOŢIEI

REVENDICĂ-ŢI PUNCTELE PENTRU URMĂTOARELE CADOURI BOSCH PROFESSIONAL

CUM FUNCŢIONEAZĂ?

DESCOPERĂ ÎNTREAGA GAMĂ DE SCULE BOSCH PROFESSIONAL DE 18 V

OBŢINE 50 DE PUNCTE SUPLIMENTARE ÎN PRO360 ÎNREGISTRÂND PRODUSELE DE 18 V SELECTATE

CUM POT OBŢINE APLICAŢIA PRO360?

Te poţi conecta la această pagină oricând.

Aplicaţia PRO360 este foarte convenabilă, deoarece prezintă o funcţie de scanare prin camera integrată a dispozitivului pentru facilitarea extinderii garanţiei

Descărcare gratuită din Google Play Store*

Descărcare gratuită din Apple App Store*

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Când se desfăşoară campania?

Prezenta campanie a început la data de 10.01.2024 şi continuă până la 31.08.2024.

Perioada în care poţi folosi punctele acumulate pentru a obţine cadouri este de la data de 11.01.2024 până la data de 8.09.2024.

Care sunt produsele pentru care primesc puncte?

Produsele pentru care poţi primi puncte sunt sculele cu acumulator de 18V din gama Bosch Professional, cumpărate în timpul campaniei (10.01.2024 - 31.08.2024). Trebuie să înregistrezi produsele pentru garanţie extinsă, direct în contul tău personal PRO360.

Poţi consulta lista completă de produse în Anexa 1 a Termenilor şi condiţiilor campaniei.

Câte puncte pot acumula pentru fiecare sculă înregistrată?

În general, pentru fiecare sculă de 18V înregistrată primeşti 100 de puncte.

Începând cu 10 ianuarie 2024, vei putea acumula câte 150 de puncte doar pentru sculele de mai jos, achiziţionate şi înregistrate în campanie:

  • GBH 180-LI
  • GBH 185-LI
  • GBH 187-LI ONE CHUCK
  • GSR 185-LI
  • GAS 18V-10 L
  • GOP 185-LI
  • GWS 180-LI
  • GSA 185-LI
  • GHO 185-LI
  • GKS 185-LI
  • GLI 18V-1900
  • GRL 600 CHV
  • GRL 650 CHVG

Poţi consulta lista completă de produse participante în campanie în Anexa 1 a Termenilor şi Condiţiilor campaniei.

Cum pot aduna puncte?

Pentru a aduna punctele, trebuie să înregistrezi sculele în PRO360 în timpul campaniei.

1) Scanezi plăcuţa de identificare a sculei sau introduci manual datele de pe plăcuță (numărul produsului, numărul de serie), precum şi data achiziţionării;

2) Încarci o fotografie cu factura în care data achiziţionării trebuie să fie vizibilă. Reţine că acest pas este obligatoriu pentru această campanie!

3) Vei primi automat puncte după finalizarea înregistrării. dar aceste Punctele vor avea statutul „în aşteptare”, aşadar nu le vei putea folosi imediat.

4) Vom verifica factura şi, dacă totul este în regulă, vom aproba punctele în maximum 3 zile lucrătoare.

5) Vei primi o notificare atunci când punctele sunt aprobate şi vei vedea numărul total de puncte acumulat în secţiunea denumită „Punctele mele”.

În perioada campaniei vei putea acumula maxim 1000 de puncte.

Care este termenul de valabilitate al punctelor colectate?

Toate punctele colectate în perioada campaniei sunt valabile până la data de 8 septembrie 2024. Acestea vor expira şi vor fi şterse din contul PRO360 la data de 9 septembrie 2024.

Cum pot obţine cadoul (cadourile) din aplicaţia PRO360?

Pentru a obţine un cadou, trebuie să înregistrezi cel puţin două scule în aplicaţia PRO360 în timpul campaniei. În caz contrar, nu vei acumula suficiente puncte pentru a primi un cadou.

1) Accesează „Punctele mele” şi verifică câte puncte ai acumulat.

2) Apoi dă clic pe „Revendică punctele” pentru a vedea opţiunile tale.

3) După ce te decizi asupra unui cadou, trebuie să citeşti şi să fii de acord cu Termenii şi condiţiile campaniei înainte de a merge mai departe.

4) Dacă eşti de acord cu acestea, poţi trece la ultimul pas: va trebui să oferi câteva informaţii de bază astfel încât să te putem contacta pentru a livra cadoul.

Ţine cont de faptul că livrarea cadoului este organizată de o terţă parte şi poate dura până la 10 zile lucrătoare.

Cum şi când va fi livrat cadoul?

Livrarea cadoului este organizată de o terţă parte şi poate dura până la 10 zile lucrătoare. Asigură-te că oferi informaţiile complete şi corecte în aplicaţie: nume şi prenume, adresă, număr de telefon. Serviciul de livrare te va contacta în prealabil şi, ulterior, va trimite cadoul (cadourile) direct către tine, la adresa pe care ai furnizat-o. Mijloacele prin care vei fi contactat vor fi e-mail şi telefon: boschsculealbastre@gmail.com / 0723.572.081.

Pe cine să contactez dacă am întrebări în privinţa campaniei?

Pentru întrebări generale legate de mecanismul de desfăşurare al campaniei, alocarea punctelor, probleme legate de factură sau aprobarea facturii, contactează serviciul local de asistenţă pentru clienţi.

Pentru întrebări legate de livrarea cadoului, contactează partenerul nostru/serviciul nostru aici: boschsculealbastre@gmail.com sau 0723.572.081.